Pröva/ Ompröva

Fjäril

Pröva och omprövning har skett under momentet fjärilen. Där jag fick chansen att prova på att göra en fjäril och även göra om till jag blev nöjd med sin fjäril. Jag försökte efter några omgångar att göra ett rutmönster då jag använt mig av den tekniken sedan tidigare i skolåren. Men insåg att det tog längre tid och det slutade med att jag skissade en fjäril.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Stop- motion film

Vi i arbetslaget fick stöta på vissa problem som vi fick ompröva på grund av att vi hade använt oss av green-screen och då försvann det gröna även om vi hade målat i konturerna med en svart tuschpenna. Jag tillverkade det Japanska huset bland annat och där fick jag sätta en av de pinnar som vi använde till gubbarna. Då  huset skulle stå på plats för jag insåg att jag inte gjort en botten på kuberna och därför var det svårt att limma ihop dem så att huset skulle bli stadigt.

 

Kommentera

